wtorek, 5 stycznia 2016

Le­piej niż wczo­raj, gorzej niż jutro – P#04.01.

04.01. O 7 rano przeżyłem szok termiczny. W Kielcach -18, klimat syberyjski, koksowniki. Trzy dni wcześniej +18, krótki rękawek, palmy na każdym kroku. Położyłem się o 9, pomyślałem, że "tylko na godzinkę". Wstałem o 13. Koleżanka przekonała mnie, żebym poszedł na zajęcia o 13:15. Nie przerobiłem karnie zadanego rozdziału. Książkę dostałem na zajęciach. Dzięki 20-minutowej improwizacji dostałem plusa i usprawiedliwienie nieobecności. Dzięki Adrianna. ;) #365day


Codzienna prasówka: ;)

NEW YEAR!

Dariusz Rosiak = Robert Lewandowski?

O bezdomności w Polsce

#jeszcze5minutek

TheBeczka

"Zabiją Cię, jeśli zginiesz"

Revised Resolutions

Podkład pod teksty na dobry dzień. :D

'Come on rage with me
We don’t need words
And we’ll be birds
Got to make our own key'


Za to, że przyjmuje wędrowców nocą, zrobi im frytki i jeszcze chce zobaczyć zdjęcia z Walencji. Dzięki za wczoraj ελεύθερος άνθρωπος. Za to, że drzwi ma otwarte nawet po północy, że czuję się u niego jak u siebie i jeszcze zawsze chętnie udostępni kawałek łóżka. Dzięki Grzesiu. :D

Pytajniki#4: Co chciałbym znaleźć w swoim życiu? (J 1,35-42) ;)

„Jan Chrzciciel stał wraz z dwoma swoimi uczniami i gdy zobaczył przechodzącego Jezusa, rzekł: Oto Baranek Boży. Dwaj uczniowie usłyszeli, jak mówił, i poszli za Jezusem. Jezus zaś odwróciwszy się i ujrzawszy, że oni idą za Nim, rzekł do nich: Czego szukacie? Oni powiedzieli do Niego: Rabbi! - to znaczy: Nauczycielu - gdzie mieszkasz? Odpowiedział im: Chodźcie, a zobaczycie. Poszli więc i zobaczyli, gdzie mieszka, i tego dnia pozostali u Niego. Było to około godziny dziesiątej. Jednym z dwóch, którzy to usłyszeli od Jana i poszli za Nim, był Andrzej, brat Szymona Piotra. Ten spotkał najpierw swego brata i rzekł do niego: Znaleźliśmy Mesjasza - to znaczy: Chrystusa. I przyprowadził go do Jezusa. A Jezus wejrzawszy na niego rzekł: Ty jesteś Szymon, syn Jana, ty będziesz nazywał się Kefas - to znaczy: Piotr”.

OFICJALNIE: ZINÉDINE ZIDANE TRENEREM REALU MADRYT. OFICJALNIE: SEBASTIAN BANASIEWICZ ODPOWIADA NA PYTANIA. Pytania można zadawać w komentarzach pod tym postem. Na każde odpowiem. :P


Co myślicie o takiej codziennej formie dzielenia się swoim LIFESTYLEM? :D